Viime viikonloppuna olin Kirjamessuilla haastattelemassa tavis pyöräilijöiden sankaria kirjailija Matti Rämöä. Huomenna olen menossa Harmony messuille, jotka ovat Osaava nainen -messujen yhteydessä. Tällä kertaa puhun yhteiskuntavastuusta, eli siitä mitä nykyään teen koko ajan työkseni.
Olen itsekin hämmästynyt kuinka innostunut olen tästä työstäni ja kaikista kohtaamisistani yritysmaailman kanssa. 
Kun yritys toisensa jälkeen herää kestävän kehityksen tarpeellisuuteen, niin politiikkaankin saadan lisävaihde päälle. Uskon, että ne yritykset jotka ovat tässä heräämisessä edelläkävijöitä tulevat saamaan siitä myös kilpailuetua. Olen mielelläni mukana auttamassani kehitystä tähän suuntaan. Meidän kaikkien ponnisteluja tarvitaan, oli sitten kysymys sankaripyöräilijä tai yritysjohtaja joka muokkaa yrityksensä toimintaa kestävämpään suuntaan.
Tämän kuvan otti muuten Harri A. Sundell.