280621.jpg

Gamla minnen väcktes på Kåren då jag fick glädjen att delta i en mycket avspänd och sångglad årsfest. De två sångledarna var så profsiga att jag inte sku bli helt förvånad om de hittar sig själva inom show-businessen inom en snar framtid. Det kändes emellanåt som om vi sku ha varit på Floras och BD:s gemensamma sits och inte på SF-klubbens årsfest ;o)

280620.jpg

Tyvärr glömde jag att fota något till bloggen, men kanske jag får någon bild hit i efterskott. Efter att ha varit på en futsal-match på morgonen, en kärnkraftsdiskussion på dagen och då jag ska åka till Bangkok nu, så försökte jag att komma iväg hem i någorlunda god tid. Så på "jatkot" blev ca 8 minuter lång för min del... men ändå var ju klockan massor.

280622.jpg

Min belevade bordskavaljer var SF-klubbens ordförande Anton Lagerstedt.

Foton: Benedict Slotte