Olen nyt ollut kaksi päivää peräkanaa Salossa jakamassa kutsuja sunnuntaina 11.3. Kaisa Saarisen ja minun järjestämään tilaisuuteen Salossa, kahvila Kultaisessa tuoksussa (Inkerinkatu 22) kello 13-15. Irina Krohn on myös paikalla kanssamme!

Sunnuntaina 4.3. olemme Kaisa Saarisen kanssa Salon torilla kello 13-15. Lapsille on silloin mm. koira-ajelua.

Lauantaina 10.3. olen myös Salossa; ainakin klo 11-12 minut löytää Plazasta. Eilen olin Hesassa Sitran kokouksessa sekä Kehitysyhteistyöjärjestön Planin koululaispaneelissa. Ilokseni paneelin jälkeen koululaiset äänestivät meidän yhdeksän ehdokkaan välillä, ja Sauli Niinistö, fiksu sitoutumattoman tyttö ja minut valittiin parhaiksi :o)

Tänäänkin olin Hesassa vihreän puolueen 20-vuotisjuhlissa ja sattumoisin täytän tänään itsekin vuosia, mutta vähän enemmän...

427113.jpg

Kolleegani Kirsi Ojansuun kanssa pidettiin hauskaa ja muisteltiin menneitä vihreiden synttäreillä.